Selasa, 7 Ogos 2018

gambir emas johor bharu

Posted By: amirwaffi - 6:50 PTG

Share

& Comment

Kajian mengatakan 73% wanita tidak puas ketika bersama,bermakna hanya 27 % peratus
lelaki sahaja yang mampu memuaskan kehendak seorang wanita yang mengikut kajian 
memerlukan 30 minit ke atas bagi memenuhi tahap kepuasan seseorang wanita,
 
 
 
KENAPAKAH INI BOLEH BERLAKU

Ini adalah disebabkan hampir 90% lelaki Malaysia lemah tenaga batin berdasarkan kajian pemantauan yang telah dijalankan oleh Md Nor Pisau Lipat (perawat tenaga batin kelelakian).
Ini menunjukkan 9 daripada 10 suami menamatkan pertarungan sebelum isteri tewas dan membiarkan isteri terkapai-kapai dalam keadaan tangisan secara senyap.
Anda mungkin memiliki seorang isteri yang dahagakan nafkah batin dari suaminya.
Anda mungkin sudah mencuba pelbagai ubat kuat diluar sana tetapi TAHUKAH anda makan ubat datang dari China, Thailand dan Indonesia yang tidak mempunyai sijil KKM akan membawa maut kepada anda walaupun ia memberi kesan seks yang hebat. Maut untuk diri anda dan keluarga anda.

 
JIKA DIBIARKAN APA KESANNYA
 

-Menjadi punca ketidaksefahaman dan perbalahan yang SERIUS dan berpanjangan kerana ada pihak yang memendam rasa dan sakit hati akibat perkara yang dianggap kecil oleh sebelah pihak lagi. Anak-anak menjadi mangsa dari pergaduhan ini.

-Punca besar keretakan rumah tangga ialah hubungan seksual yang hambar dan merupakan punca utama penceraian di kalangan pasangan beragama Islam” -Persatuan Peguam Syarie Malaysia.

-Ubat kuat yang mempunyai kandungan “PRIAPISM” memberi kesan ketegangan alat kelamin yang tidak normal, tisu zakar mengalami kecacatan dan menyebabkan mati pucuk selama-lamanya. Hilang rasa kebanggaan dan kejantanan anda di hadapan isteri. Malu dan selalu diejek oleh si dia.

Apa nak jadi ni… 73% wanita tak puas di ranjang?

-Ini bukan perkara main-main atau suka-suka. Oleh itu jika anda seorang lelaki yang telah mempunyai pasangan… maksudnya mempunyai isteri, sedar tidak sedar pasangan anda berkemungkinan besar merupakan salah seorang dari 73% ini dan mengalami masalah yang sama.


- Anda boleh cuba bertanya terus kepada pasangan anda samada beliau puas atau tidak dengan ’performance’ anda… sah-sah memang tak akan mengaku depan anda yang beliau tidak puas.

-Agak sukar untuk seorang isteri memberi pengakuan secara terus di depan suaminya bahawa beliau tidak mencapai tahap kepuasan yang sepatutnya beliau rasai setiap kali selepas melakukan hubungan ranjang dengan suami mereka.

Cuba anda bayangkan jika 73% wanita tidak puas dalam hubungan perkahwian mereka, berapa keratkah LELAKI yang tinggal dimana senjata ampuh mereka itu dapat berfungsi dengan baik?

Mahu tidak mahu, untuk para lelaki di luar sana saya ingin berpesan… LAKUKANLAH SESUATU… selagi masih ada PELUANG

Tibalah masanya saya tunjukkan kepada penyelesaian bagi masalah ini.


Kami perkenalkan dahulu satu produk yang bakal merealisasikan

impian anda untuk memiliki buktiKELELAKIAN yang 

SEBENAR.

KAMI PERKENALKAN
 
GAMBIR EMAS PERFOMANCE
GAMBIR EMAS PERFORMANCE GEL
Produk ini bukan dalam bentuk getah yang perlu dicampur air atau jenis minyak.
Tetapi sejenis GEL dan READY TO USE!
Produk ini tidak panas, tidak melekit, tidak berlendir, tidak menyebabkan pasangan berasa kebas seperti mana anda guna gambir sarawak atau magic tisu,

Anda akan merasa hangat dan gel ini membantu melancarkan perjalanan darah anda!
Yang paling menakjubkan mereka yang jenis pancut awal bakal mampu bertahan antara 20 minit - 60 minit!
Dan yang paling best GAMBIR EMAS merupakan produk yg pertama di MALAYSIA.
4 DALAM 1.
-keras
-lama
-panjang
-besar
100% organik, halal, bersih dan selamat!
NO KKM:
not 151002720 k
Tiada kesan sampingan seperti kulit meradang (sesetengah produk jenama lain memberi kesan sampingan), malah produk ini mampu menyihatkan alat sulit anda!
Anda dan pasangan kekal rasa nikmat dan gembira dapat melakukan pelbagai aksi!
 
{Fungsi Produk}
 
  1. KERAS
  2. PANJANG
  3. LAMA
  4.  BESAR    

About amirwaffi

Organic Theme is officially developed by Templatezy Team. We published High quality Blogger Templates with Awesome Design for blogspot lovers.The very first Blogger Templates Company where you will find Responsive Design Templates.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Copyright © 2015 Kedai lelaki

Designed by Templatezy